Tisdag

Varit i skolan idag. Inget precielt precis förutom att taxin stannade så vi fick byta taxi och sen kom jag försent till skolan. Men det gjorde inte så mycket.
Sen när jag kom hem körde jag till Memphis och kelade med honom och tog även lite kort men det blev inga bra alls. Men jag ska vissa några sen.
´
Nu har jag precis kollat på Idol som var igår som jag missade och nu ska jag plugga till idrotts provet imon. Kan alla frågor utom 4 och sen måste jag läsa igenom det några gånger.
´
Hästarna får vila i och med läxorna.
´
I skolan ska vi skriva träningsdagbok nu. Jag kommer såklart skriva mycket om ridningen och så men sen ska jag försöka komma ut och gå / springa någon runda varje vecka.
Publicerat: 2011-09-20 @ 18:20:16


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!