:S

Kunde inte gå till praon idag heller än om jag väldigt gärna ville det. Men jag får väll vara hemma och sova och vila så jag mår bättre imorgon. För då är det ju HELG... Och så ska jag tävla på söndag. Jag hade verkligen behöft rida Odette idag i och med tävlinge och hon har ju fått vila nu någon dag så jag får se om jag orkar det ikväll. Men iallafall har jag bara ett kapitel kvar i moped boken sen har jag läst ute den och då ska jag börja göra alla tester. JAg fyller ju år om en vecka och då vill jag ta moped körkortet!!!! Men jag ska försöka plugga på de två andra proven idag med om jag orkar.
´
Nu ska jag kolla på film och försöka få i mig lite mat!
Publicerat: 2011-09-30 @ 09:10:16


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!