Presentation om mig!

Jag heter Alice Ottosson och bor i skogen med min familj och våra djur. Jag går i nian i musikklass och ska snart välja gymnasium, vilket kommer bli svårt för jag vet inte alls vad jag vill gå. Mitt stösta intresse är hästar. Min familj har fem häst och jag rider två av dom. Men det berättar jag mer om sedan.
Om jag ska beskriva mig själv så är jag en ganska lungn och glad person men kan ha världens humör ibland. Om jag verkligen bestämmer mig för något så gör jag det. I skolan har jag väldigt svårt att lära mig saker men när det gäller ridningen så lär jag mig väldigt snabbt.
´
Mina drömmar är att börja tävla lokalt med båda mina häst, men det är bara en av tusen drömmar!
Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer men om ni undrar något kan ni bara kommentera så svarar jag!
´
Publicerat: 2011-09-14 @ 14:57:38


1 kommentarer
Postat av: En blogg med stil

fin blogg, kolla gärna in min.. nystartad och fräch!;)

2011-09-14 - 18:49:26 | URL: http://nattstad.se/pussbaby

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!