Presentation om hästarna!

Vi har fem hästar. En welsh cob, två islandshästar, en shettis, en welsh ponny och en new forest. De hästar jag rider är welsh ponnyn och new foresten.
´
Welsh ponnyn som heter Odette har vi haft sen hon var fem tror jag och nu är hon 13 år. Min bror har ridigt western på henne några år men när jag tog över henne så red jag vanligt. Det har tagit väldigt lång tid men nu börjar hon äntligen gå fint och vi börjar komma igång med hoppningen. Vi har hoppat några pay and jumper upp till 50 cm. Sen tränar vi dressyr och hoppning varannan vecka för en jätte bra tränare som heter My. Vår träning kommer ni får läsa mycket mer om i bloggen!
´
New foresten heter Memphis och honom har vi haft i ett halvår eller något nu. Han är fyra år och världens sötaste. Hon har varit sjuk väldigt mycket sen vi fick honom så vi har haft väldigt otur med honom. Men nu så håller vi på att sätta igång han igen och hoppas att om tre till fyra månader att vi har kommit tillbaka till där vi började. Hans träning kommer jag också skriva mycket om i bloggen.
´
Sen så kommer vårt islandshästföl får vara med i bloggen lite för när han kommer hem från betet kommer vi börja träna lite för han är 2 år till våren/sommaren tror jag om jag inte minns fel. Sen kanske dom andra hästarna med kommer upp på bloggen för ibland rider jag dom också.
´
ODETTE
´
MEMPHIS
Publicerat: 2011-09-15 @ 17:01:36


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!