ont i huvudet men det förstör inte helgen!!!!!

Har fortfarande ont i huvudet och kan knappt röra mig förens det gör jätte ont och man blir helt snurrig. Men jag ska sova nu så det går om som det brukar göra när man sover.
´
Men imorgon hoppas jag, jag kan åka med pappa hem så jag kan komma hem tidigt och så ska jag hoppa Odette. Ska höja hinderna om hon inte vägrar. Ska vara med henne med benen hela tiden och tänka innan hindret och inte bara styra. Är redigt taggat inför imorgon.
Om det går bra att hoppa imorgon anmäler jag oss till pay and jump till helgen.
You Are My Star!
Publicerat: 2011-09-26 @ 21:33:29


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!