Onsdag

Nu är onsdagen med avklarad. Hade 9:ans första prov idag och det gick super. Det kändes redigt bra och jag skrev på varje fråga. Nu vänta nästa :P
Har varit ute hela kvällen och ridigt hästarna och nu en timme har jag gjort läxan och nu sitter jag här och ska snart sova. Är redigt trött och behöver verkligen sova.
´
Imorgon är det trosdag och då händer inte så mycket. Sen på fredag ska vi ta skolfota. Blir alltid lika ful så ser inte fram emot det. Sen på kvällen ska hela klassen iväg och äta. Det blir kul.
´
Idag har även Odette fått nya skor så nu behöver jag inte vara rädd att dom går av :P

Nu ska jag sova!
Kram Alice
Publicerat: 2011-09-21 @ 21:33:02


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!