Morgondagens planer

Föst blir det prao då. Jag hoppas jag får sluta lite innan halv två imon så att jag kan ta den tidiga bussen imorgon som går halv två. Då kommer jag hem ca två och då hinner jag fixa allt innan träningen som börjar fem. Om jag måste ta taxin kommer jag inte hem förens halv fyra och då hinner jag verkligen inte.
´
Sen blir det hem och kolla på idol!!!!
´
JAg måste börja plugga på alla prov också. Men man är så trött när jag man kommer hem så det orkar man inte.
´
Men imorgon hoppas jag iallafall på en bra dag!
´
Kramisar Alice
be yourself, then everything will be fine
Publicerat: 2011-09-27 @ 21:29:11


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!