Memphis 28 september

Träningen gick bra för att vara första gången på jätte länge. Men det är väldigt mycket att jobba på och nu ska vi lägga ner mycket tid hemma på att bygga upp han. Jag har fått lite tips av My vad jag kan göra för att bygga upp han och vad som passar han. Så nu blir det hårdträning för honom.
´
En sak jag ska börja göra är att galoppera ner för backar. Jag ska såklart börja med små backar som man knappt märker. Och så måste jag träna på galopp fattning för den tar han inte så bra ännu. Sen är det massa andra saker.
´
gammal bild!
Publicerat: 2011-09-29 @ 10:24:20


1 kommentarer
Postat av: Jossan:D

läskigt å galoppera i backar ;OO

2011-09-30 - 17:44:52 | URL: http://amandaochjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!