Hjälm

Jag behöver verkligen en ny hjälm nu. Under hela hoppträningen idag fick jag hålla på att ta bort hjälmen från ansiktet för jag inte kunde se någonting. Det var skit jobbigt och det fördävade även min ridning.
´
Men jag har kollat på lite hjälmar men har bara hittat en jag verkligen tycker om. Det är denna:
´
Jag testade den på falsterbo och det var jätte nära att vi köpte den men det blev inte redigt så.
Men jag tror det kommer bli en sån här hjälm men mamma tycker den kostar för mycket och den kostar en hel del: 2699 kr och det är redigt mycket men det får man nästa lägga på de bra och sköna hjälmarna.
´
Jag har testat några andra lite billigare hjälmar men inga jag har fastnat för redigt. Men vi får se hur det blir.
´

Sen testade jag även en sån här väst som jag även vill ha i framtiden, så jag slipper min obekvärma:
Publicerat: 2011-09-18 @ 19:21:22


3 kommentarer
Postat av: Jossan:D

ääääälskar västen, den är super skön och desutom snygg! :D. Om du vill ha en SUPER bra hjälm, med bra luftkondisionering(stavn.?), Lätt och smidig rekomenderar jag denna från hööks:

http://www.hooks.se/product.aspx?productid=230062&deptid=76&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

Den är absolut värd priset! och desutom snygg:D.

Har den hjälmen & den västen du visade i ditt inlägg :D.

2011-09-20 - 16:17:47 |
Postat av: Jossan:D

Glömde skriva, Att den är super bra också för man kan spänna in/ut den, så om man har en mössa under eller ngt annat så kan man bara göra den större (Y).

Ah, jag rekomenderar den STORT till alla som ska köpa ny hjälm :D

2011-09-20 - 16:18:55 |
Postat av: Jossan:D

Glömde min blogg som ni gärna kan kika in på:)

2011-09-20 - 16:19:48 | URL: http://amandaochjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!