hemsk måndag!

Dagen brjade med att jag försov mig och hade fem minuter att fixa mig så jag han inte äta. Kom till skolan och fick vänta en halvtimme sen gick jag till praon.
Där började jag med att skära fingret direkt när jag skulle skära grönsaker. Sen så hjälpte jag till där och det var helt okej.
Det var lite kul att jobba med mat och så. Sen hade jag lunch och ät med Felicia. Maten i skolan var räster sen i fredags. Inte gott alls, så jag åt knappt någor.
Sen gick jag tillbaka och var där en halvtimme sen fick jag sluta. Jag gick i stan lite själv och det är ju inte så kul men ingen annan hade slutat. Sen typ en halvtimme innan taxin kom fick jag skita ont i magen. Och det var inte så kul att sitta och vänta på taxin då men det fanns inte så mycket att göra. Har haft ont i magen tills nu och nu har jag fått världens huvudvärk istället.
´
Men jag har precis kollat klart på en film. Farmor kom med lite hallon förut som jag åt med glass vilket var väldigt gott. Jag åkar inte gå ut och rida idag för så pigg är jag verkligen inte.
Jag får ligga inne och läsa på alla prov och kolla på film och lite sånt.
´
Sen taggar jag för en ny dag imorgon och hoppas den blir bättre.
Publicerat: 2011-09-26 @ 18:56:32


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!