fredag kväll

precis kommit hem nu. Dagen började med skolan. Tog skolfoto idag. Blev inte bra alls. Men det finns inte så mycket att göra åt det. Men sen tog jag och några till kompis foto och det blev fint. Sen så slutade vi vid tre. Jag följde med Mollie hem och vi åt lite och kollade på tv. Sen stack vi till stan igen och åt middag med klassen på ett fint ställe. Sen gick vi lite inne vid stan än om allt var stängt och sen åkte jag hem.
Nu sitter jag i pyjamas i min säng och hade tänkt kolla på en film. Är skita trött så jag kan somna på fem minuter men jag vill ändå inte sova :P
´
Det blir ingen tävling i helgen men så det blir hårdträning här hemma istället för Odette. Sen får vi se vad som händer. Jag ska även prao nästa vecka vilket kommer bli väldigt kul. Och så får jag mycket tid till att plugga på moped körkortet som jag vill ta den dagen jag fyller år om det går. Sen har vi även två prov till då.
´
Men nu ska jag inte snacka om läxor mer utan gå och kolla på film.
´
Publicerat: 2011-09-23 @ 21:26:18


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!