byggt hinder..

Idag har jag byggt hinder nästan hela dagen.
Utom när jag red Odette och Memphis då. Men en kompis till pappa har sågat* ut nio bräder eller vad man kallar det.
Så jag har gjort hålen på alla och det blev järkligt många hål. Nu måste jag bara göra så dom kan stå upp och måla dom sen har jag nio hinderstöd. Det kommer bli rena hoppbanan i vår paddock :P
Jag ska nog göra två eller tre plank till för dom är redigt bra. När allt är klart som kan ta ett tag kan ni få se dom.
´
bilden tagen från google!
Publicerat: 2011-09-25 @ 18:24:58


1 kommentarer
Postat av: Jossan:D

naaajs :DD

2011-09-26 - 15:38:03 | URL: http://amandaochjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!