Träning för My

Tränade för My idag och det behövde jag verkligen. Jag har bara tykt allt var jobbigt med Memphis nu och idag på träningen gick det ganska bra och vi fick några väldigt bra tips av My vad vi skulle träna på. Vi tränade på lite bommar och några små upphöjda bommar och det gick bra också.
´
Annas har jag gjort massa moped tester och nu var jag precis ute och satt på hästarna täcken och hjälpte pappa lite. Just nu håller vi på att sätta upp massa lampor som ska sitta lite överallt. Och när det är klart kommer det bli superbra när det är kolsvart i vinter. Då kan man bara trycka på en knapp så får vi tänt i paddocken, vid hagen och vid det nya vindskyddet.
´
Nu ikväll blir det att kolla på ponnyakuten och plugga på hemkunskap!
Publicerat: 2011-10-16 @ 18:57:55


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!