Stallet hela dagen

Har precis kommit in från stallet. Har ridigt Memphis ut en runda. Han ville bara galoppera så jag fick nästan inte stopp på honom. Men sen tomkörde jag Odette och hon var superduktog som vanligt. Sen så badade jag henne och medans hon torkade fixade jag allt fint som jag ska ha med imorgon till tävlingen.
´
Såklart så har mina ridstövlar gått sönder nu. Jag ska försöka rida med dom imorgon på tävlingen för jag har inga andra men jag får ta några andra skor med mig ifall det inte går. Sen får vi lämna in dom så snabbt som möjligt.
´
Nu ska jag duscha och sen blir det att åka till kalas hos min kusin Moa som fyller 8 år tror jag det är. Sen blir det att sova när jag kommer hem och sen blir det upp tidigt imorgon. Är nästan narvös redan nu i och med att jag aldrig varit där med henne och att det är ridhus...

Publicerat: 2011-10-01 @ 15:50:39


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!