Someone like you

I skolan idag har jag ståt i cafet med Felicia hela dagen. Slutade klockan två alltså en timme innan. Mamma och jag åkte och tog kort till klörkortet och det blev hemskt, men det finns inte så mycket att göra åt det. Sen så kom jag hem och vilade lite för hade värsta huvudvärken.
Men sen gick jag ut och longerade Odette och sen stod jag och pysslade om Memphis jätte länge. Klippte man och lite allt möjligt. Jätte mysigt var det. Det blir skönt med lov denna veckan som kommer så jag kan komma igång med hästarna igen och sen när skolan börjar igen hoppas jag vi har ljus runt hela baksidan så man slipper släppa ut, rida i mökret om kvällarna.
´
Jag lägtar lite tills den första snön kommer så man kan rida i snön för det är så himmla mysigt istället för att rida i massa gägga!
´
Nu så ska jag göra matten och kolla på Robinson. Imorgon är det FREDAG!!!<3
´
Vill köra gocart igen!!!!!!!!!!!!!
´
Publicerat: 2011-10-27 @ 20:05:15


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!