Memphis 29 oktober

Idag blev det ett redigt styrke pass för Memphis. Började att skritta i ca 20 minuter. Sen så travade jag en ganska länge. Han vill gärna börja galoppera i uppförbackar men idag skulle han trava upp och det ville han inte men det gick bra. Sen så blev det ganska mycket galopp. Sen så jobbade jag honom lite i skritten.
Sen så skrittade, travade, galopperade jag upp för en jätte bra klätte backe. Han var helt genomblöt när vi kom tillbaka men han var redigt duktig idag och såna här pass måste jag börja göra mycket oftare för att han ska få upp musklerna.
´
´
ljuset i paddocken och vid hagen är färdigt nu så hela paddocken är upplyst på kvällen om man bara trycker på en knapp!  Så nu kan man rida när det är mörkt också! :)
´
Och allt som har legat i paddocken börjar komma bort och staketet är nästan uppe!
Publicerat: 2011-10-29 @ 21:13:08


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!