JAG 15 ÅR!!!!

Idag fyller jag äntligen 15 år. Har verkligen längtat efter det jätte länge och nu får jag snart köra MOPED :) Har haft en bra dag än så länge iallafall. Mina vänner hade satt upp lappar med mig över hela skolan så alla har typ stirrat på mig hela dagen och det känns helt konstigt. Men det gick ju inte at göra så mycket åt :P Men nu väntar jag på taxin och ikväll ska jag fira med familjen men innan det ska jag ut och rida min fina Memphis en runda i skogen. Men jag lovar att skiva mer sen ikväll.

Publicerat: 2011-10-10 @ 14:33:43


1 kommentarer
Postat av: Jossan:D

Grattis :D!

2011-10-10 - 15:49:46 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!