Ingelstadgymnasiet

Dagen började med att vi körde till börjes och kollade där inne lite. Vi köpte ett tredelat bett till Memphis så får vi se om det passar. Sen så körde vi till Ingelstadgymnasiet och kollade för dom hade öppet hus. Tyckte verkligen om det och ska söka dit till nv programet med inriktning häst. Så får vi se om jag kommer in. Men jag ska såklart söka på mer ställen. Sen körde vi till växjö och och shoppade. Jag hittade inte alls mycket. Men iallfall hittade jag en jätte mysig jacka som jag älskar. Den är super skön. Och sen en helt vanlig halsduk och blått nagelnack.
´
Nu måste jag hitta ett par skor bara och kanske några nya kläder fast det hittar jag aldrig.
´
Imorgon blir det tävling. Ska verkligen göra mitt bästa. Jag ska var lugn och rida på ett bättre sätt och tänka mig för inne på barnan och inte bara full fart som det oftast blir.
´
söta Tessi!
Publicerat: 2011-10-08 @ 20:26:24


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!