Hästdag

Har varit ute hos hästarna hela dagen. Det började med att jag tränade för My på morgonen. Gick bra och jag får super många och bra tips vad jag ska öva på.
Sen så hem och rida Odette efter jag ätit. Mamma och jag red ut en runda och det gick med super.
Sen nu har vi precis ridigt hem Cadde och Rubbina. Jag skrittade Rubbina och mamma gick med Cadde.
Nu kan man säga att jag är ganska trött och kommer nog inte orka göra så mycket mer idag och det är snart mörkt :O
´
Iallafall kanske jag städar rummet ni ikväll eller gör klart att läxor eller något som inte är så jobbigt.
´
Publicerat: 2011-10-30 @ 15:59:27


1 kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är det tävling på bloggen! Du kan vinna ett agria schabrak+huva, gå in på www.friidablomqvist.blogg.se för att vara med! Lycka till!

2011-10-31 - 10:45:31 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!