träning framflyttad

Skulle tränat idag klockan tio men i och med att det har frysit så hemskt mycket inatt fick vi flytta fram träningen till tolv. Det gjorde faktiskt ingenting för när jag gick ut på morgonen var det iskallt och jag var försenad för jag hade typ sovit tills vi skulle köra.
´
Men jag funderar att gå ut och tomköra Odette nu innan vi ska iväg för sen när vi kommer hem igen blir det att duscha och sen på kalas.
´
Imorgon hade jag tänkt köra moped till skolan men om det ska vara så här kallt skippar jag nog det och tar taxin istället!
´
saknar mitt hår lite fast det är så skönt att ha kortare ändå!
Publicerat: 2011-11-13 @ 10:23:28


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!