sjukhus :S:S

PÅ morgonen kände jag mig skit men gick till skolan och tog en alvedon. Efter en stund kändes det bättre i huvudet men sen när vi skulle ha gympa kändes det som jag skulle ramla ihop men jag försökte mycket ändå för jag vill få bra betyg. Men sen så har jag varit trött hela dagen så mamma och jag körde in till sjukhuset.
Vi fick vänta en timme innan vi fick prata med en läkare. Men vi pratade lite och kollade blodvärdet och lite sånt och så bestämde vi att jag skulle komma in imorgon och ta blodprov och kolla om man ser något varför jag har ont i huvudet, är trött och mår illa hela tiden. Jag hoppas de hittar något som man bara kan ta medicin för.
´
Men ikväll tar jag det lugnt än om jag behöver gå ut men jag orkar inte. Och så ställe jag in båda tävlingarna jag skulle göra i helgen och så ska jag tävla på hemmaplan på söndag i pay and ride. I och med att jag inte mår så bra så får det bli på hemmaplan och bara en tävling. Jag får se imorgon innan jag anmäler mig om jag ska ta med båda hästarna eller inte.
´
Publicerat: 2011-11-22 @ 18:18:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!