Sjuk...

Är hemma från skola idag. Har har haft extremt ont i huvudet den senaste tiden. Ibland har det bara dunkat när jag har gått. På mårgonen idag så orkade jag inte gå upp för huvudet så jag stannade hemma. Jag sov ganska länge sen åkte hem till farmor och duschade (vi har inget varmvatten för vi byter panna just nu). Sen så åkte jag hem igen och har proppat i mig alvedon och sovit och bara legat i sängen hela dagen. Jag är väldigt trött just nu, men om jag mår lite bättre ikväll om jag sover någon timme nu så ska jag försöka följa med på kalas ikväll för min kusin fyller år. Men det får jag se om jag orkar, för just nu gör jag inte det.
´
Jag har haft väldigt ont i huvudet den senaste tiden så om det inte går om efter helgen kanske vi måste åka in till sjukhuset.
´
Publicerat: 2011-11-11 @ 14:59:21


1 kommentarer
Postat av: Anonym

så fin blogg du har! följa varandra på bloglovin? :D

2011-11-11 - 16:28:55 | URL: http://mukttas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!