ny dag, nya minnen, nya möjligheter, nytt liv

Känner mig som en ny människa med detta korta håret faktiskt. Nej men det är helt weerd. Men nu sen jag vaknade har jag sittit och skrivit med Mollie på fb. Och ska köra till henne sen och sova där tills imorgon. Vi ska fota har vi bestämt så ni kanske får lite snygga bilder här sen?
´
Efter vi klippt oss igår körde vi till kristianstad och shoppade lite men mest av tiden kollade vi på skor till lillebror så jag han inte kolla på mycket men jag hittade lite iallafall. Som skor, två linnen och en mysig kofta.
Sen på vägen hem så var vi på ekohallen. Där hittade jag lite smycken som var på rea och sen ett par ridbyxor, som var ett måste. Sen även ett nytt täcke till ponnyerna.
You only have one life, one chance to do it right
Publicerat: 2011-11-03 @ 12:42:48


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!