hemkommen

Kom precis hem från Ellen och vi har haft jätte kul. Vi bakade cupcakes med massa olika färger och sen rörde vi ihop en lunch som blev super god. Sen så rid vi ut en runda. Ellen på sin superfina c-ponny och jag på deras storhäst.
´
Nu hade jag tänkt att gå ut och fixa mina egna hästar. Hade varit bra om jag hade ridigt båda idag för imorgon kommer jag vara iväg nästan hela dagen så kommer inte hinna rida. Men jag får se. Dom ska iallafall så betfor och lite såna saker.
´
finaste hunden
Publicerat: 2011-11-01 @ 17:05:54


2 kommentarer
Postat av: Carolina {Tävlingar i bloggen}

Nu har vi uppe en tävling om det nya Classic double pannbandet från Hansbo. Kika in om du vill tävla!

2011-11-02 - 13:18:21 | URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Carolina {Tävlingar i bloggen}

Nu har vi uppe en tävling om det nya Classic double pannbandet från Hansbo. Kika in om du vill tävla!

2011-11-02 - 13:18:25 | URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!