devil wears prada

Skolan var bra. Hade hemkunskap och Cajsa och jag gjorde jätte goda kakor. Sen så hade vi lucia träning. Hade ont i huvudet så jag var lite off. Sen så lyssnade vi på tre olika gymnasium rästen av dagen. Jag valde att kolla på Naturvetenskap, Hotel och turism och naturbruk. Hotel och turism var inte min grejj redigt. Om natur pratade de om bräknehobys naturbruks skola som jag verkligen inte gillar. Och det värkade inte hälle så roligt.
Men naturvetenskap tycker jag värkade väldigt bra. Vi ska lyssna på tre olika program på onsdag med så då ska jag välja tre andra.
´
Nu ikväll gick jag ut och longerade Memphis lite och nu ska jag duscha och kolla på filmen The devil wears prada. En film nöd som jag är så blir det mäst filmer på kvällarna nu när det är så mörkt :)
´
Publicerat: 2011-11-21 @ 19:40:23


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!