21.46

Det gick sådär på höstkonserten på kvällen igår. Jag var så himmla narvös så allt blev fel känns det som. Både jag och Thilda glömde kameran så det blev tyvär inga foton när vi var på scen.
´
Idag var det först skola och vi hade lucia träning på morgonen och sen har vi även fortsatt med musikal förberedelser. Hade tänkt läsa lite av manuset nu som manusgruppen har skrivit.
´
Nu ikväll har jag ridigt dressyr på båda hästarna. Memphis gick det faktiskt ganska bra på. Det varvet han har svårt i gick det väldigt bra i än om jag fick jobba en hel del innan det gjorde det.
´
Här är lite bilder på mig och Mollie som vi tog på dagen innan vi skulle spela!
På lördag kanske det blir att kolla på breaking down med Mollie! :)
Publicerat: 2011-11-17 @ 21:53:34


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!